En masse ris til Ryanair. Først ændrer de en afgang fra fredag til torsdag, derfor vælger jeg at benytte mig af muligheden for at få denne billet refunderet. Idag får jeg en besked på mail om at beløbet er refunderet, og kan ses på min konto indenfor 5 dage. Til min store forundring har de dog annulleret begge billetter for mig (udrejse og hjemrejse), og ikke kun den ene jeg valgte. Kan kun klage på FAX til Ryanair, og det er ikke ligefrem noget jeg ejer. Står derfor lidt med håret i postkassen, da jeg nu har en hjemrejse billet hos et andet selskab, men ingen udrejse billet!! Virkelig dårlig service af Ryanair!!

_____
UPDATE: Ovenstående hændelse er ikke kun sket for mig, men også en øvrig kammerat, som i øvrigt måtte betale et par 100 kr. ekstra ved at bestille en ny billet. Vi er de eneste der har fået besked fra Ryanair vedr. refundering, hvilket vil sige at der stadig er 2 personer der stadigvæk ikke har hørt noget. Indtil videre har de 2200 kr. liggende hos Ryanair.

_____

22.02.10

De sidste 2 der manglede at få pengene tilbage, har fået deres billetteret annuleret og refunderet korrekt. Dvs. at Ryanair fejlede i 2 ud af 4 tilfælde. Håber ikke andre skal opleve det samme som os.